Shinigami
Siła przy walce wręcz Shinigami wynosi siła x75%
-Bonus: 1000 reiatsu-
- Klasa: Szeregowy Shinigami
Dodatkowo: 2 umiejętności, 4 kidou do wyboru (można wziąć 3 umiejętności i nie brać kidou).
Opis: Szeregowy to postać, która dopiero co zaistniała w szeregach bogów śmierci. Zazwyczaj nie posiada Shi-Kai i nie może się równać z oficerami.
Wymagania: Ukończenie szkolenia w akademii.
- Klasa: Oficer
Dodatkowo: Otwieranie bramy Senkai, Przywoływanie Piekielnych motyli.
Opis: Oficer jest jednym z najlepszych Shinigami. Oficerowie mają przypisane numery, które zazwyczaj określają ich siłę. Czym niższy numer, tym silniejszy jest Shinigami. Oficer wykonuje bardzo ważne misje i może otwierać bramę senkai za pomocą swojego zanpakutou.
Wymagania: Shi-Kai
- Klasa: Porucznik
Opis: Porucznik to 2 oficer. Jest najsilniejszy zaraz po kapitanie. Porucznik jest wyznaczany jest do najważniejszych misji i zastępuje kapitana, kiedy nie ma go w pobliżu.
Wymagania: Osiągnięcie odpowiedniego poziomu reiatsu, wykazanie się w jakiejś misji.
- Klasa: Kapitan
Dodatkowo: Haori
Opis: Kapitan to najsilniejsza osoba w dywizji. Prawie zawsze posiada Ban-Kai i jest śmiertelnie groźny. Chodzi ubrany w białe haori. Jest podporządkowany tylko kapitanowi głównodowodzącemu (chyba, że nim jest).
Wymagania: Ban-Kai, osiągnięcie wystarczającego poziomu mocy, wykazanie się na misji.
- Klasa: Kapitan głównodowodzący
Opis: Jest to kapitan pierwszej dywizji. Znacznie przewyższa poziomem reiatsu pozostałych kapitanów i ma decydujący głos podczas podejmowania decyzji.
Wymagania: przerośnięcie mocą aktualnego kapitana głównodowodzącego.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Puści
Siła pustego przy walce wręcz wynosi 100% siły
- Klasa: Pusty
Bonus od ewolucji: +1000 reiatsu, 2 umiejętności, 1 osobista umiejętność (zmieniana na każdym poziomie ewolucji) + otwieranie garganty.
Opis: Pusty to dusza, która zamieniała się w potwora zjadającego inne dusze. Pusty jest naturalnym wrogiem shinigami. Charakterystycznym znakiem Pustego jest maska. Puści są zawsze głodni. Mogą przybrać na sile poprzez zjadanie innych Pustych.
Wymagania: Utrata łańcucha duszy lub zostanie zjedzonym przez Pustego.
- Klasa: Menos
Bonus od ewolucji: +1500 reiatsu (rozdane na siłę i wytrzymałość), Negacion, ewolucja unikalnej umiejętności.
Menos to druga forma ewolucji pustego. Jest wielki i powolny. Zwykłe Menosy są bezmyślne i poruszają się stadami, podporządkowane Adjuchasom, ale zdarzają się wyjątki, które pożywiają się swoimi braćmi.
Wymagania: Regularne zaspokajanie głodu poprzez jedzenie innych Pustych.
- Klasa: Adjuchas
Bonus od ewolucji: +1500 reiatsu (dowolnie rozdane), Utrata Negacion, ewolucja unikalnej umiejętności.
Opis: Adjuchas to kolejna forma ewolucji. Zbliżony jest wielkością i wyglądem do zwykłego Pustego, ale jest silniejszy i mądrzejszy. Każdy Adjuchas posiada osobowość w przeciwieństwie do Menosa. Adjuchasy mogą mieć własne stadko Menosów.
Wymagania: Regularne zaspokajanie głodu poprzez jedzenie innych Menosów.
- Klasa: Vasto Lorde
Bonus od ewolucji: +2000 reiatsu (dowolnie rozdane), ewolucja unikalne umiejętności.
Opis: Vasto Lorde przypomina człowieka i jest podobnej wielkości. Jest bardzo silny, zazwyczaj niewiele słabszy od kapitana. Jego inteligencja jest na poziomie człowieka.
Wymagania: Regularne jedzenie pustych, misja na Vasto Lorde.
- Klasa: Arrancar
Bonus od ewolucji: (Reiatsu - 5000) x 1,6 (jednorazowo przy ewolucji), 2 umiejętności Arrancara.
Opis: Arrancar ewoluuje z Adjuchasa lub z Vasto Lorde. Robi to poprzez zerwanie części swej maski lub dzięki hougyoku. Jest bardzo silny i posiada zanpakutou podobne do tego, które posiadają Shinigami.
Wymagania: Ewolucja z Adjuchasa lub Vasto Lorde.
- Klasa: Espada
Bonus od rangi: Reiatsu x 1,25 (jednorazowo przy awansie), 2 umiejętności arrancara.
Opis: Espada to dziesięciu najlepszych arrancarów. Zazwyczaj posiadają oni swoich fraccion, czyli słabszych arrancarów, którzy im pomagają. Bardzo trudno ich pokonać, nawet kapitan ma z tym problemy.
Wymagania: Resurrection, pokonanie jednego z członków Espady lub zajęcie wolnego miejsca na drodze walki z innymi kandydatami.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Quincy
Siła quincy przy walce wręcz wynosi siła x50%
- Klasa: Nowicjusz
Bonus od rasy: +1000 reiatsu (dowolnie rozdane), 1 umiejętność, absorbowanie reiatsu 1 poziom, kontrola reiatsu 1 poziom, 5 srebrnych rurek.
Opis: Nowicjusz to quincy, który dopiero zaczyna poznawać swoje moce. Dysponuje łukiem na pierwszym poziomie ewolucji.
Wymagania: Brak.
- Klasa: Uczeń
Opis: Uczeń to quincy, który opanował już 2 poziom swojego łuku i jest teraz pod okiem nauczyciela, który wyznacza mu misje oraz uczy go.
Wymagania: Opanowanie 2 formy łuku, znalezienie nauczyciela.
- Klasa: Łowca
Opis: Łowca zakończył naukę i jest teraz samodzielny. Poluje na pustych i jest w tym dobry.
Wymagania: Zdany egzamin.
- Klasa: Mistrz
Opis: Mistrz to świetnie wyszkolony quincy, który może równać się z kapitanem. Może nauczać młodszych quincy.
Wymagania: Łuk na 3 poziomie, dokonanie czegoś wielkiego.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Bounto
Siła Bounto przy walce wręcz wynosi 75%
- Klasa: Lalkarz
Bonus od klasy: +1000 reiatsu (dowolnie rozdane), 2 umiejętności.
Opis: Bounto dopiero zaczyna uczyć się współpracować ze swoją lalką, ale jest już dość silny, by pokonać Pustego, czy świeżego Shinigami albo Quincy.
Wymagania: brak
- Klasa: Wampir
Opis: Wampir to Bounto, który odkrył możliwość posilania się duszami. Może z niej korzystać lub nie.
Wymagania: Nauka wyssania duszy.
- Klasa: Mistrz marionetek
Opis: Mistrz marionetek do perfekcji opanował sztukę rozmowy z lalką. Poszukuje możliwości większego zbliżenia się z nią.
Wymagania: Mocna więź z lalką.
- Klasa: Wódz Bounto
Opis: Wódz bounto stoi na czele swojej grupy i jest śmiertelnie groźny. Opanował połączrnie z lalką. Grup Bounto może być kilka.
Wymagania: Opanowanie połączenia z lalką, przejęcie władzy w grupie.
Ostatnio edytowany przez Esserin Archanel (2013-07-12 03:00:57)