Bleach Przebudzenie

Ogłoszenie

Najnowesze ogłoszenie dla wszystkich graczy TUTAJ.

#1 2013-02-16 22:51:16

Abunia

http://i.imgur.com/GU4LXsq.png

Zarejestrowany: 2013-02-15
Posty: 484
Punktów :   
Siła: 35
Wytrzymałość: 20
Szybkość: 40
Wyszkolenie: 34
Reiatsu: 12500

Rasy i ich klasy

    Shinigami



    Siła przy walce wręcz Shinigami wynosi siła x75%

    -Bonus: 1000 reiatsu-

  • Klasa: Szeregowy Shinigami
    Dodatkowo: 2 umiejętności, 4 kidou do wyboru (można wziąć 3 umiejętności i nie brać kidou).
    Opis: Szeregowy to postać, która dopiero co zaistniała w szeregach bogów śmierci. Zazwyczaj nie posiada Shi-Kai i nie może się równać z oficerami.
    Wymagania: Ukończenie szkolenia w akademii.

  • Klasa: Oficer
    Dodatkowo: Otwieranie bramy Senkai, Przywoływanie Piekielnych motyli.
    Opis: Oficer jest jednym z najlepszych Shinigami. Oficerowie mają przypisane numery, które zazwyczaj określają ich siłę. Czym niższy numer, tym silniejszy jest Shinigami. Oficer wykonuje bardzo ważne misje i może otwierać bramę senkai za pomocą swojego zanpakutou.
    Wymagania: Shi-Kai

  • Klasa: Porucznik
    Opis: Porucznik to 2 oficer. Jest najsilniejszy zaraz po kapitanie. Porucznik jest wyznaczany jest do najważniejszych misji i zastępuje kapitana, kiedy nie ma go w pobliżu.
    Wymagania: Osiągnięcie odpowiedniego poziomu reiatsu, wykazanie się w jakiejś misji.

  • Klasa: Kapitan
    Dodatkowo: Haori
    Opis: Kapitan to najsilniejsza osoba w dywizji. Prawie zawsze posiada Ban-Kai i jest śmiertelnie groźny. Chodzi ubrany w białe haori. Jest podporządkowany tylko kapitanowi głównodowodzącemu (chyba, że nim jest).
    Wymagania: Ban-Kai, osiągnięcie wystarczającego poziomu mocy, wykazanie się na misji.

  • Klasa: Kapitan głównodowodzący
    Opis: Jest to kapitan pierwszej dywizji. Znacznie przewyższa poziomem reiatsu pozostałych kapitanów i ma decydujący głos podczas podejmowania decyzji.
    Wymagania: przerośnięcie mocą aktualnego kapitana głównodowodzącego.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------


    Puści



    Siła pustego przy walce wręcz wynosi 100% siły

  • Klasa: Pusty
    Bonus od ewolucji: +1000 reiatsu, 2 umiejętności, 1 osobista umiejętność (zmieniana na każdym poziomie ewolucji) + otwieranie garganty.
    Opis: Pusty to dusza, która zamieniała się w potwora zjadającego inne dusze. Pusty jest naturalnym wrogiem shinigami. Charakterystycznym znakiem Pustego jest maska. Puści są zawsze głodni. Mogą przybrać na sile poprzez zjadanie innych Pustych.
    Wymagania: Utrata łańcucha duszy lub zostanie zjedzonym przez Pustego.

  • Klasa: Menos
    Bonus od ewolucji: +1500 reiatsu (rozdane na siłę i wytrzymałość), Negacion, ewolucja unikalnej umiejętności.
    Menos to druga forma ewolucji pustego. Jest wielki i powolny. Zwykłe Menosy są bezmyślne i poruszają się stadami, podporządkowane Adjuchasom, ale zdarzają się wyjątki, które pożywiają się swoimi braćmi.
    Wymagania: Regularne zaspokajanie głodu poprzez jedzenie innych Pustych.

  • Klasa: Adjuchas
    Bonus od ewolucji: +1500 reiatsu (dowolnie rozdane), Utrata Negacion, ewolucja unikalnej umiejętności.
    Opis: Adjuchas to kolejna forma ewolucji. Zbliżony jest wielkością i wyglądem do zwykłego Pustego, ale jest silniejszy i mądrzejszy. Każdy Adjuchas posiada osobowość w przeciwieństwie do Menosa. Adjuchasy mogą mieć własne stadko Menosów.
    Wymagania: Regularne zaspokajanie głodu poprzez jedzenie innych Menosów.

  • Klasa: Vasto Lorde
    Bonus od ewolucji: +2000 reiatsu (dowolnie rozdane), ewolucja unikalne umiejętności.
    Opis: Vasto Lorde przypomina człowieka i jest podobnej wielkości. Jest bardzo silny, zazwyczaj niewiele słabszy od kapitana. Jego inteligencja jest na poziomie człowieka.
    Wymagania: Regularne jedzenie pustych, misja na Vasto Lorde.

  • Klasa: Arrancar
    Bonus od ewolucji: (Reiatsu - 5000) x 1,6 (jednorazowo przy ewolucji), 2 umiejętności Arrancara.
    Opis: Arrancar ewoluuje z Adjuchasa lub z Vasto Lorde. Robi to poprzez zerwanie części swej maski lub dzięki hougyoku. Jest bardzo silny i posiada zanpakutou podobne do tego, które posiadają Shinigami.
    Wymagania: Ewolucja z Adjuchasa lub Vasto Lorde.

  • Klasa: Espada
    Bonus od rangi: Reiatsu x 1,25 (jednorazowo przy awansie), 2 umiejętności arrancara.
    Opis: Espada to dziesięciu najlepszych arrancarów. Zazwyczaj posiadają oni swoich fraccion, czyli słabszych arrancarów, którzy im pomagają. Bardzo trudno ich pokonać, nawet kapitan ma z tym problemy.
    Wymagania: Resurrection, pokonanie jednego z członków Espady lub zajęcie wolnego miejsca na drodze walki z innymi kandydatami.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------


    Quincy



    Siła quincy przy walce wręcz wynosi siła x50%

  • Klasa: Nowicjusz
    Bonus od rasy: +1000 reiatsu (dowolnie rozdane), 1 umiejętność, absorbowanie reiatsu 1 poziom, kontrola reiatsu 1 poziom, 5 srebrnych rurek.
    Opis: Nowicjusz to quincy, który dopiero zaczyna poznawać swoje moce. Dysponuje łukiem na pierwszym poziomie ewolucji.
    Wymagania: Brak.

  • Klasa: Uczeń
    Opis: Uczeń to quincy, który opanował już 2 poziom swojego łuku i jest teraz pod okiem nauczyciela, który wyznacza mu misje oraz uczy go.
    Wymagania: Opanowanie 2 formy łuku, znalezienie nauczyciela.

  • Klasa: Łowca
    Opis: Łowca zakończył naukę i jest teraz samodzielny. Poluje na pustych i jest w tym dobry.
    Wymagania: Zdany egzamin.

  • Klasa: Mistrz
    Opis: Mistrz to świetnie wyszkolony quincy, który może równać się z kapitanem. Może nauczać młodszych quincy.
    Wymagania: Łuk na 3 poziomie, dokonanie czegoś wielkiego.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------


    Bounto



    Siła Bounto przy walce wręcz wynosi 75%

  • Klasa: Lalkarz
    Bonus od klasy: +1000 reiatsu (dowolnie rozdane), 2 umiejętności.
    Opis: Bounto dopiero zaczyna uczyć się współpracować ze swoją lalką, ale jest już dość silny, by pokonać Pustego, czy świeżego Shinigami albo Quincy.
    Wymagania: brak

  • Klasa: Wampir
    Opis: Wampir to Bounto, który odkrył możliwość posilania się duszami. Może z niej korzystać lub nie.
    Wymagania: Nauka wyssania duszy.

  • Klasa: Mistrz marionetek
    Opis: Mistrz marionetek do perfekcji opanował sztukę rozmowy z lalką. Poszukuje możliwości większego zbliżenia się z nią.
    Wymagania: Mocna więź z lalką.

  • Klasa: Wódz Bounto
    Opis: Wódz bounto stoi na czele swojej grupy i jest śmiertelnie groźny. Opanował połączrnie z lalką. Grup Bounto może być kilka.
    Wymagania: Opanowanie połączenia z lalką, przejęcie władzy w grupie.

    Ostatnio edytowany przez Esserin Archanel (2013-07-12 03:00:57)


http://s3.zerochan.net/BLEACH.240.1360664.jpg
http://i.imgur.com/QxmHlnh.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wschod.pun.pl www.ekonomiczne.pun.pl www.filmy3gp.pun.pl www.dobrzyniak.pun.pl www.forumkarramba.pun.pl